Współpraca z dostawcami

Odpowiedzialność wynikająca z kalifornijskiej Ustawy dotyczącej przejrzystości w łańcuchu dostaw


Firma The Estée Lauder Companies szanuje prawa człowieka przysługujące pracownikom, dostawcom i społecznościom, w których prowadzi działalność. Firma zobowiązała się do przestrzegania zasad określonych w Powszechnej Deklaracji Praw Człowieka ONZ oraz kalifornijskiej Ustawie dotyczącej przejrzystości w łańcuchu dostaw z 2010 roku.

Nasze oczekiwania

Oczekujemy od naszych dostawców przestrzegania wszelkich lokalnych rozporządzeń i przepisów prawa krajowego w odniesieniu do minimalnej płacy, wynagrodzenia za pracę w nadgodzinach, polityki zatrudniania pracowników oraz bhp.

Nasi dostawcy muszą przestrzegać zasad określonych w Kodeksie Postępowania. Kodeks określa nasze oczekiwania odnośnie jakości, bhp, ochrony środowiska, warunków pracy i praw człowieka, w tym naszą politykę braku tolerancji dla pracy wykonywanej przez więźniów, pracy niewolniczej i handlu ludźmi. Podlegamy ciągłemu audytowi, który obejmuje ocenę ze strony niezależnych osób trzecich.

Szkolenia i budowanie potencjału

Nasi pracownicy uczestniczą w szkoleniach, które pomagają im identyfikować i prawidłowo reagować na potencjalne naruszenia naszego Kodeksu oraz minimalizować ryzyko wystąpienia nieprawidłowości ze strony dostawców. Pracujemy wspólnie z naszymi dostawcami, aby w odpowiedzialny sposób oferować produkty i usługi, zgodnie z bezkompromisowymi zasadami etycznymi oraz zasadami integralności, jak również postępując zgodnie z naszą wizją: „Bringing the Best to Everyone We Touch”.

Więcej informacji znajdziesz w raporcie nt. społecznej odpowiedzialności firmy z 2010 r. pt. „The Beauty of Responsibility”.