Wysyłka i dostawa
KOSZTY I OPCJE DOSTAWY
ZAMÓWIENIA OD 269 zł DOSTARCZAMY BEZPŁATNIE.
Dostawa kurierem pod wskazany adres
Czas dostawy: 3-4 dni robocze od złożenia zamówienia.
Koszt:
Zamówienia poniżej 269 zł: 19.90 zł
Zamówienia od 269 zł: 0,00 zł (dostawa bezpłatna)
ZASADY I OGRANICZENIA W DOSTAWIE
Każde zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z opcją dostawy wybraną w trakcie procesu składania zamówienia.
Zamówienia są realizowane i dostarczane jedynie w dni robocze (od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od pracy, sobót i niedziel). Do realizacji zamówień złożonych w sobotę, niedzielę lub dzień ustawowo wolny od pracy przystąpimy następnego dnia roboczego.
Nie jesteśmy w stanie realizować zamówień na adres skrytki pocztowej lub adres poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wspomniane powyżej terminy realizacji dostawy są orientacyjne. Zamówienia mogą być realizowane w jednej lub wielu dostawach.
Podczas przyjmowania dostawy prosimy o dokładne sprawdzenie paczki. Do zamówienia dołączone są odpowiednie dokumenty, które umożliwią Państwu zwrot lub reklamację.
W przypadku gdy kurier nie zastanie odbiorcy zamówienia lub osoby upoważnionej do jego odebrania pod wskazanym adresem, w skrzynce pocztowej zostanie pozostawione awizo z informacjami na temat możliwości odebrania przesyłki.
Wszystkie zamówienia zostaną dostarczone pod wskazany przez Zamawiającego adres. Nie ponosimy odpowiedzialności za podanie przez Zamawiającego w procesie zakupu niepoprawnych danych adresowych.
Wysyłka i dostawa
KOSZTY I OPCJE DOSTAWY
ZAMÓWIENIA OD 269 zł DOSTARCZAMY BEZPŁATNIE.
Dostawa kurierem InPost pod wskazany adres
Czas dostawy: 3-4 dni robocze od złożenia zamówienia.
Koszt:
Zamówienia poniżej 269 zł: 19.90 zł
Zamówienia od 269 zł: 0,00 zł (dostawa bezpłatna
ZASADY I OGRANICZENIA W DOSTAWIE
Każde zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z opcją dostawy wybraną w trakcie procesu składania zamówienia.
Kurier podejmuje maksymalnie 2 próby doręczenia. W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki przy pierwszej próbie doręczenia, podejmuje on kolejną próbę w dniu następnym. Gdy również drugiego dnia kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, paczka zostanie zwrócona do nas.
Klient może również skorzystać z bezpłatnej opcji dynamicznego przekierowania paczki do Paczkomatu, Punktu Obsługi Przesyłek lub do sąsiada.
JAK SKORZYSTAĆ Z USŁUGI DYNAMICZNE PRZEKIEROWANIE?
Czekasz na paczkę, ale zmieniły Ci się plany i nie będzie Cię w domu? Dla wybranych paczek spełniających określone kryteria, dot. m.in. gabarytu, umożliwiamy ich przekierowanie do automatu Paczkomat, PaczkoPunktu lub pod wskazany przez Ciebie adres sąsiada (powinien znajdować się na tej samej ulicy, co adres odbiorcy).
Paczkę kurierską najszybciej przekierujesz z poziomu aplikacji InPost Mobile. Na liście śledzenia lub w szczegółach przesyłki kliknij w przycisk „Przekieruj” przy wybranej paczce kurierskiej, a następnie wybierz nową preferowaną opcję dostawy. Nie masz aplikacji? Dynamiczne Przekierowanie wciąż jest możliwe. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail i/lub SMS zawierającą unikatowy link, który przeniesie Cię na specjalną stronę, na której przekierujesz paczkę kurierską. Pamiętaj, że przekierowanie jest możliwe tylko dla paczek kurierskich, które wyruszyły już w drogę.
KIEDY MOGĘ PRZEKIEROWAĆ PACZKĘ?
Paczka może zostać przekierowana, jeśli nie została jeszcze doręczona ani anulowana oraz ma podane wymiary i wagę. Miejsce przekierowa
Zamówienia są realizowane i dostarczane jedynie w dni robocze (od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od pracy, sobót i niedziel). Do realizacji zamówień złożonych w sobotę, niedzielę lub dzień ustawowo wolny od pracy przystąpimy następnego dnia roboczego.
Nie jesteśmy w stanie realizować zamówień na adres skrytki pocztowej lub adres poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wspomniane powyżej terminy realizacji dostawy są orientacyjne. Zamówienia mogą być realizowane w jednej lub wielu dostawach.
Podczas przyjmowania dostawy prosimy o dokładne sprawdzenie paczki. Do zamówienia dołączone są odpowiednie dokumenty, które umożliwią Państwu zwrot lub reklamację
Wszystkie zamówienia zostaną dostarczone pod wskazany przez Zamawiającego adres. Nie ponosimy odpowiedzialności za podanie przez Zamawiającego w procesie zakupu niepoprawnych danych adresowych.
Wysyłka i dostawa
KOSZTY I OPCJE DOSTAWY
ZAMÓWIENIA OD 269 zł DOSTARCZAMY BEZPŁATNIE.
Dostawa kurierem pod wskazany adres
Czas dostawy: 3-4 dni robocze od złożenia zamówienia.
Koszt:
Zamówienia poniżej 269 zł: 19.90 zł
Zamówienia od 269 zł: 0,00 zł (dostawa bezpłatna)
ZASADY I OGRANICZENIA W DOSTAWIE
Każde zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z opcją dostawy wybraną w trakcie procesu składania zamówienia.
Zamówienia są realizowane i dostarczane jedynie w dni robocze (od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od pracy, sobót i niedziel). Do realizacji zamówień złożonych w sobotę, niedzielę lub dzień ustawowo wolny od pracy przystąpimy następnego dnia roboczego.
Nie jesteśmy w stanie realizować zamówień na adres skrytki pocztowej lub adres poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wspomniane powyżej terminy realizacji dostawy są orientacyjne. Zamówienia mogą być realizowane w jednej lub wielu dostawach.
Podczas przyjmowania dostawy prosimy o dokładne sprawdzenie paczki. Do zamówienia dołączone są odpowiednie dokumenty, które umożliwią Państwu zwrot lub reklamację.
W przypadku gdy kurier nie zastanie odbiorcy zamówienia lub osoby upoważnionej do jego odebrania pod wskazanym adresem, w skrzynce pocztowej zostanie pozostawione awizo z informacjami na temat możliwości odebrania przesyłki.
Wszystkie zamówienia zostaną dostarczone pod wskazany przez Zamawiającego adres. Nie ponosimy odpowiedzialności za podanie przez Zamawiającego w procesie zakupu niepoprawnych danych adresowych.
Wysyłka i dostawa
KOSZTY I OPCJE DOSTAWY
ZAMÓWIENIA OD 269 zł DOSTARCZAMY BEZPŁATNIE.
Dostawa kurierem InPost pod wskazany adres
Czas dostawy: 3-4 dni robocze od złożenia zamówienia.
Koszt:
Zamówienia poniżej 269 zł: 19.90 zł
Zamówienia od 269 zł: 0,00 zł (dostawa bezpłatna
ZASADY I OGRANICZENIA W DOSTAWIE
Każde zamówienie zostanie dostarczone zgodnie z opcją dostawy wybraną w trakcie procesu składania zamówienia.
Kurier podejmuje maksymalnie 2 próby doręczenia. W przypadku, gdy kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki przy pierwszej próbie doręczenia, podejmuje on kolejną próbę w dniu następnym. Gdy również drugiego dnia kurier nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, paczka zostanie zwrócona do nas.
Klient może również skorzystać z bezpłatnej opcji dynamicznego przekierowania paczki do Paczkomatu, Punktu Obsługi Przesyłek lub do sąsiada.
JAK SKORZYSTAĆ Z USŁUGI DYNAMICZNE PRZEKIEROWANIE?
Czekasz na paczkę, ale zmieniły Ci się plany i nie będzie Cię w domu? Dla wybranych paczek spełniających określone kryteria, dot. m.in. gabarytu, umożliwiamy ich przekierowanie do automatu Paczkomat, PaczkoPunktu lub pod wskazany przez Ciebie adres sąsiada (powinien znajdować się na tej samej ulicy, co adres odbiorcy).
Paczkę kurierską najszybciej przekierujesz z poziomu aplikacji InPost Mobile. Na liście śledzenia lub w szczegółach przesyłki kliknij w przycisk „Przekieruj” przy wybranej paczce kurierskiej, a następnie wybierz nową preferowaną opcję dostawy. Nie masz aplikacji? Dynamiczne Przekierowanie wciąż jest możliwe. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail i/lub SMS zawierającą unikatowy link, który przeniesie Cię na specjalną stronę, na której przekierujesz paczkę kurierską. Pamiętaj, że przekierowanie jest możliwe tylko dla paczek kurierskich, które wyruszyły już w drogę.
KIEDY MOGĘ PRZEKIEROWAĆ PACZKĘ?
Paczka może zostać przekierowana, jeśli nie została jeszcze doręczona ani anulowana oraz ma podane wymiary i wagę. Miejsce przekierowa
Zamówienia są realizowane i dostarczane jedynie w dni robocze (od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od pracy, sobót i niedziel). Do realizacji zamówień złożonych w sobotę, niedzielę lub dzień ustawowo wolny od pracy przystąpimy następnego dnia roboczego.
Nie jesteśmy w stanie realizować zamówień na adres skrytki pocztowej lub adres poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Wspomniane powyżej terminy realizacji dostawy są orientacyjne. Zamówienia mogą być realizowane w jednej lub wielu dostawach.
Podczas przyjmowania dostawy prosimy o dokładne sprawdzenie paczki. Do zamówienia dołączone są odpowiednie dokumenty, które umożliwią Państwu zwrot lub reklamację
Wszystkie zamówienia zostaną dostarczone pod wskazany przez Zamawiającego adres. Nie ponosimy odpowiedzialności za podanie przez Zamawiającego w procesie zakupu niepoprawnych danych adresowych.