Zwrot i wymiana produktów

Clinique Online Satysfakcja Gwarantowana

Jeśli z jakiś przyczyn nie jesteś zadowolona/y z zakupów w sklepie internetowym Clinique, możesz dokonać zwrotu nieużywanej części tych produktów i uzyskać zwrot pieniędzy bądź wymianę towaru. Akceptujemy zwrot produktów zakupionych wyłącznie w sklepie internetowym clinique.com.pl. W przypadku, gdy masz pytania lub potrzebujesz pomocy odnośnie zwrotu produktów, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem 800-702-099.

W jaki sposób można dokonać zwrotu lub wymiany produktu?

W przypadku, gdy chcesz dokonać zwrotu lub wymiany produktu zakupionego w sklepie internetowym Clinique, postępuj zgodnie z podanymi poniżej wskazówkami:

• W przypadku, gdy chcesz dokonać zwrotu lub wymiany produktu zakupionego w sklepie internetowym Clinique, postępuj zgodnie z podanymi poniżej wskazówkami:

• Dla Twojej wygody, na fakturze umieściliśmy naklejkę z adresem zwrotnym, którą należy przykleić na opakowaniu ze zwracanymi artykułami. W przypadku braku naklejki z adresem, wszystkie zwroty należy kierować na adres:

Estee Lauder (Poland) Sp. z o.o.
Poleczki 35A
02-822 Warszawa


• Dla bezpieczeństwa i szybkiej dostawy, wyślij zwracane towary za pomocą ubezpieczonej usługi UPS Ground?. Nie ponosimy odpowiedzialności za zgubienie przesyłek zawierających zwroty w transporcie. Koszty dostawy nie podlegają zwrotowi.

• W przypadku otrzymania uszkodzonych produktów, przejdź do sekcji Artykuły uszkodzone

• Procedura rozpatrzenia zwrotu trwa 7-10 dni roboczych.

Zwrot towarów zostanie rozpatrzony bezzwłocznie, zwykle w ciągu 3-5 dni roboczych od ich otrzymania. Po rozpatrzeniu zwrotu lub wymiany otrzymasz maila z potwierdzeniem.

W przypadku pytań dotyczących zwrotu lub wymiany produktów, zadzwoń pod numer +48223076681 lub wyślij maila na adres obslugaklienta@cs.clinique.com.pl .

Czy w przypadku wymiany towarów na mojej karcie kredytowej zarejestrowane zostaną dwie transakcje?

Wymiana towaru realizowana jest w dwóch etapach:
1) otrzymujesz zwrot za zwracane towary.
2 ) w stosunku do nowego produktu realizuje się nowe zamówienie.
Obie transakcje zostaną zapisane na Twoim koncie: zwrot za zwracane artykuły i obciążenie z tytułu nowego produktu.