ZAREZERWUJ ONLINE, ODBIERZ W SKLEPIE - FAQ
Czy mogę zarezerwować produkty CLINIQUE online z odbiorem w sklepie stacjonarnym?
Niektóre produkty CLINIQUE można zarezerwować online, a następnie odebrać je w sklepie stacjonarnym. Na stronie takiego produktu zobaczysz opcję „Zarezerwuj teraz”. Możesz zarezerwować do 5 produktów, w tym samym lub różnych sklepach. Każdy produkt należy zarezerwować osobno.
Na jak długo wybrane przeze mnie produkty zostaną zarezerwowane?
Zachowamy je dla Ciebie do końca następnego dnia roboczego.
Jak mogę odebrać moje zarezerwowane produkty CLINIQUE w sklepie stacjonarnym?
Odwiedź sklep, w którym złożyłaś rezerwację i przy kasie podaj numer zamówienia. Jeśli chcesz zakupić zarezerwowany produkt, zapłać za niego zanim wyjdziesz ze sklepu. Prosimy pamiętać, że zarezerwowane produkty podlegają cenom i promocjom obowiązującym w sklepie i nie będą objęte ofertami dostępnymi wyłącznie online. Klienci CLINIQUE otrzymają punkty za zakup zarezerwowanych produktów. Dołączenie do programu lojalnościowego jest możliwe w każdym salonie firmowym Clinique.